Продавець Інтернет-магазин "Мельница-рукодельница" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5387 відгуків

Зараз у компанії не робочий час, але ми з радістю опрацюємо Ваше замовлення в найближчий робочий день, якщо Ви зможете самостійно оформити замовлення на сайті

+380 (66) 052-94-10
Фізичної адреси у магазина немає. Приносимо вибачення за незручності., Київ, Україна
Інтернет-магазин "Мельница-рукодельница"
Залишити відгук

Безпека покупок

Програма Захисту покупців Prom.ua

передбачає можливість отримати компенсацію у сумі до 3000 грн. для покупців, замовлення яких було сплачено, але не відправлено продавцем.

Умови

 

Угода придбання товарів має бути повністю оформлена з використанням Prom.ua, тобто всі позиції замовлення мають бути коректно оформлені через кошик
 
Оплата товару була виконана банківським переказом за реквізитами, вказаними в особистих даних продавця, опублікованих на сайті компанії або наданим продавцем через портал (при обробці замовлення/повідомлення), і покупець має всі необхідні документи, що підтверджують факт оплати на отримані реквізити.
 
Покупець звернувся до правоохоронних органів щодо відкриття кримінальної справи стосовно компанії — продавця і може надати копії документів, що підтверджують таке звернення. 

Коли покупець зможе скористатися Програмою Захисту Покупців?

  • Угода на порталі Prom.ua була оформлена не через кошик;
  • Реквізити для оплати замовлення отримані поза системою Prom.ua. Наприклад через SMS повідомлення, особисту пошту, в телефонному режимі або інші канали спілкування;
  • Товар замовлений за допомогою Покупки без ризику;
  • Товар доставлений, але не відповідає замовленню чи товар виявився неналежною якістю (у такому разі обмін чи повернення товару здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів");
  • Місце відправлення або місце одержання товару знаходиться за межами України;
  • З моменту оформлення замовлення пройшло понад 90 календарних днів;
  • Товар не був доставлений або пошкоджений з вини служби доставки (зверніться до відділення перевізника для уточнення процедури компенсації);
  • На момент звернення покупець уже отримав компенсацію за угодою від продавця чи платіжної системи;
  • Замовлено послугу.

*Звернення на виплату компенсації можуть подавати лише особи, дані яких вказані у замовленні. Заявки від третіх осіб не розглядаються.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner