Безпека покупок
Програма Захисту покупців Prom.ua
передбачає можливість отримати компенсацію у сумі до 3000 грн. для покупців, замовлення яких було сплачено, але не відправлено продавцем.
Умови
Угода придбання товарів має бути повністю оформлена з використанням Prom.ua, тобто всі позиції замовлення мають бути коректно оформлені через кошик
Оплата товару була виконана банківським переказом за реквізитами, вказаними в особистих даних продавця, опублікованих на сайті компанії або наданим продавцем через портал (при обробці замовлення/повідомлення), і покупець має всі необхідні документи, що підтверджують факт оплати на отримані реквізити.
Покупець звернувся до правоохоронних органів щодо відкриття кримінальної справи стосовно компанії — продавця і може надати копії документів, що підтверджують таке звернення.
Коли покупець зможе скористатися Програмою Захисту Покупців?
- Угода на порталі Prom.ua була оформлена не через кошик;
- Реквізити для оплати замовлення отримані поза системою Prom.ua. Наприклад через SMS повідомлення, особисту пошту, в телефонному режимі або інші канали спілкування;
- Товар замовлений за допомогою Покупки без ризику;
- Товар доставлений, але не відповідає замовленню чи товар виявився неналежною якістю (у такому разі обмін чи повернення товару здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів");
- Місце відправлення або місце одержання товару знаходиться за межами України;
- З моменту оформлення замовлення пройшло понад 90 календарних днів;
- Товар не був доставлений або пошкоджений з вини служби доставки (зверніться до відділення перевізника для уточнення процедури компенсації);
- На момент звернення покупець уже отримав компенсацію за угодою від продавця чи платіжної системи;
- Замовлено послугу.
*Звернення на виплату компенсації можуть подавати лише особи, дані яких вказані у замовленні. Заявки від третіх осіб не розглядаються.